Müügitingimused

EsilehtMüügitingimused

Veebipoe Liinad Eesti OÜ (edaspidi Veebipood) omanik on Liinad Eesti OÜ
Registrikood: 14563439
Aadress: Eesti, Ida-Virumaa, Narva, Mõisa 9-79


1. Müügilepingu kehtivus, hinna- ja tasumise info

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodete juures märgitud. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kõik hinnad on eurodes (€) ja kuvatakse kas käibemaksuta (hind + KM) või koos käibemaksuga.

Kauba eest on võimalik tasuda:

  • Ettemaksuarvega

Liinad Eesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks vajalikud andmed edastatakse volitatud töötlejale.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes toote juures.


2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi või muu makselahenduse kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.


3. Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo kuvatakse tarneviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul (väljaarvatud logoga reklaamkingitused).

Erandlikel juhtudel võib kaup kohale jõuda kuni 90 kalendripäeva jooksul, kui kaup tuleb toota või ei asu Euroopa laos.


4. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [v.a. tooted, mille taganemisõigus ei kehti vastavalt võlaõigusseadusele § 53 lg 4].

Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus ja saata see e-posti aadressile info@dixxon.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on see, et asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et on selle üle andnud vedajale.

Veebipood tagastab tagastatud kauba kättesaamisel kõik ostjalt saadud tasud 14 päeva jooksul.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni kaup on tagasi saadud või ostja esitanud tõendi kauba tagastamisest, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on valinud tavapärasest kättetoimetamisest kallima viisi, ei tagasta Veebipood ületavat kulu.

Veebipood võib taganeda müügitehingust, kui kauba hind oli eksituse tõttu märgatavalt turuhinnast madalam.


5. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kauba puuduste eest, mis olid olemas juba üleandmisel, kuni 2 aastat alates kauba kättesaamisest. Esimese 6 kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmisel.

Ostjal on õigus pöörduda puuduse korral 2 kuu jooksul e-posti aadressil info@dixxon.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekkisid pärast kauba üleandmist.

Kui kaup on defektne, parandab või asendab Veebipood selle. Kui see pole võimalik, tagastatakse kõik tasud.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


6. Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja isikuandmeid (nimi, telefon, aadress, e-mail, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Andmed edastatakse veoteenuse pakkujatele.

Ostjale võib saata uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui ostja on selleks luba andnud. Loobumiseks tuleb saata teade e-posti aadressile info@dixxon.ee või järgida e-kirjas olevaid juhiseid.


7. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@dixxon.ee.

Kui vaidlust ei õnnestu lahendada kokkuleppe teel, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Päringukorv